نظرسنجی
بلیت خود را به چه نحوی خریداری میکنید؟
خدمات ارائه شده در هنگام رزرو صندلی و تهیه بلیت
رفتار متصدی و کارمندان(نحوه برخورد، پوشیدن لباس فرم، اطلاعرسانی)
نرخ بلیت مسیر
حرکت به موقع از پایانه مبدا
ظاهر و رفتار مناسب راننده، کمک راننده و مهماندار
وضعیت وسیله نقلیه (آراستگی بیرونی و نظافت داخلی صندلیها و سالم بودن وسیله نقلیه)
کیفیت هدایت اتوبوس توسط راننده
کیفیت خدمات ارائهشده در اتوبوس (پذیرایی، سیستم صوتی و تصویری، سیستم گرمایشی و سرمایشی)
توقف برای ادای فریضه نماز (توقف به موقع، مدت زمان توقف، پاکیزگی و امکانات محل)
کیفیت سرویس دهی مجتمعهای خدماتی - رفاهی بین راهی که درآنجا توقف داشتهاید.
میزان رضایتمندی به کلی